Разом до перемоги!
Увійти Особистий кабінет
Кол-центр 24/7 0-800-501-148
Кол-центр 24/7 0-800-501-148
Мобільні телефони (050) 488-80-63 (067) 521-15-70
Стаціонарний телефон (0522) 35-68-51
Підтримка онлайн [email protected]
Увійти Особистий кабінет
Меню
Закрити
Натисніть кнопку Esc для виходу з пошуку

Стандарти якості надання послуг

Показники комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії за 1 кв.2023 р

Показники комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії за 2 кв.2023 р

Показники комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії за 3 кв.2023 р

Показники комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії за 4 кв.2023 р

Показники комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії за 1 кв.2022 р

Показники комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії за 2 кв.2022 р

Показники комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії за 3 кв.2022 р

Показники комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії за 4 кв.2022 р

Показники комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії за 1 кв.2021 р

Показники комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії за 2 кв.2021 р

Показники комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії за 3 кв.2021 р

Показники комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії за 4 кв.2021 р

Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг ПрАТ "Кіровоградобленерго" та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг у 2023 році (дата публікації: 19.02.2024р.)

Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг ПрАТ "Кіровоградобленерго" та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг у 2022 році

Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг ПрАТ "Кіровоградобленерго" та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг у 2021 році

Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг ПрАТ Кіровоградобленерго та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг у 2020 році

Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг ОСP та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг

Постанова по гарантованих стандартах якості електропостачання

Розміри компенсацій за недотримання ганатованих стандартів якості електропостачання

Роз'яснення щодо перерв в електропостачанні

Роз'яснення щодо якості напруги


Стаціонарний телефон (0522) 35-68-51
Підтримка онлайн [email protected]
Канцелярія [email protected]
Канцелярія (0522) 35-82-45 Пн-Чт – з 8:00 до 17:15,
Пт – з 8:00 до 16:00

Соціальні мережі Facebook Telegram