Повідомлення про процедуру повернення кредиту на 31.12.2018 р
Заява повернення кредиту
Процедура розгляду звернень/скарг/претензій споживачів оператором системи розподілу
Форма звернення, заява відшкодування збитків КОЕ та інструкція
Звіт щодо розгляду звернень 2019 рік
Звіт щодо розгляду звернень 2020 рік
Звіт щодо розгляду звернень 2021 рік
Звіт щодо розгляду звернень 2022 рік
Увага! Важлива інформація!
Кол-центр
Працюємо цілодобово та без вихідних!
0-800-501-148 – безкоштовно на території України
(050) 488-80-63 – безкоштовно в мережі Vodafone
(067) 521-15-70 – безкоштовно в мережі Київстар
call-c[email protected] – електронна скринька для прийому повідомлень
Прийом інформації:
- показники приладу обліку електричної енергії побутових споживачів
- звернення щодо тимчасових перерв в електропостачанні
- звернення щодо технічного стану електромереж або виникнення аварійної ситуації
- звернення щодо якості електроенергії.