Кіровоградобленерго Тепла та світла Вашій оселі
м. Кропивницький Студентський бульвар, 15
Кіровоградобленерго Тепла та світла Вашій оселі
Кіровоградобленерго Тепла та світла Вашій оселі
Підтримка онлайн kanc@kiroe.com.ua

Новини

Згідно положень глави VI Кодексу комерційного обліку електричної енергії, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №311 (зі змінами), оператор системи розподілу електроенергії, яким являється ПрАТ Кіровоградобленерго, зобов’язаний проводити не рідше одного разу на шість місяців контрольний огляд та не рідше одного разу на три роки технічну перевірку вузлів обліку у споживачів...
У зв’язку з погіршенням епідеміологічної ситуації в регіоні, з метою профілактики та недопущення розповсюдження захворювань, спричинених  коронавірусом COVID-19, на підприємстві ПрАТ Кіровоградобленерго введено ряд спеціальних карантинних заходів.   
Основні правила поведінки.
Для підвищення якості інформаційного забезпечення та вдосконалення взаємовідносин зі споживачами 11-12 березня у Call-центрі ПрАТ Кіровоградобленерго пройшли навчання співробітники.
Надія Лойтра: «Жінки думають, що не зможуть. Але досить захотіти — і все вийде!»
28 лютого кол-центр ПрАТ Кіровоградобленерго  відзначає свій 7 рік існування. Уже сім років співробітники кол-центру надають послуги з обробки вхідних дзвінків нашим споживачам.
 20 січня 2021 року наше підприємство передало в подарунок 42-му  окремому мотопіхотному батальйону 30 одиниць комп’ютерної техніки. Ми пишаємося тим, що можемо надати допомогу цьому героїчному підрозділу.
Найважливіша задача ПрАТ "Кіровоградобленерго" – забезпечувати користувачам електричної енергії якісне та безперебійне електроживлення з дотриманням усіх вимог стандартів якості надання послуг з електропостачання. З метою виконання своїх зобов’язань, Компанія щороку вкладає чималі кошти у розвиток і підтримання у працездатному стані обладнання електричних мереж.
ПрАТ "Кіровоградобленерго" на постійній основі реалізує заходи, направлені на покращення якості надання послуг користувачам системи розподілу, зокрема із забезпечення своєчасного розгляду звернень та скарг,  надання відповідей та усунення зауважень.  З метою підвищення ефективності співпраці ПрАТ "Кіровоградобленерго" з вами, шановні користувачі, та для оперативного реагування на...
Вчора Інтернет вибухнув  фотографіями людей, що зібралися біля сервісного центру ПрАТ «Кіровоградобленерго». Причина, чому стільки людей похилого віку зібралося опівдні біля сервісного центру, на жаль банальна, пандемія виявила всі непривабливі сторони нашого життя. Маємо надію, що за допомогою журналістів ми зможемо висвітлити одну з багатьох проблем нашого життя при карантині.