Заява ПрАТ Кіровоградобленерго (05.03.2021)
У зв’язку з погіршенням епідеміологічної ситуації в регіоні, з метою профілактики та недопущення розповсюдження захворювань, спричинених коронавірусом COVID-19, на підприємстві ПрАТ Кіровоградобленерго введено ряд спеціальних карантинних заходів.
Зокрема з 06 квітня 2021р., задля безпеки споживачів ми максимально обмежили відвідування наших структурних підрозділів. Для дистанційного вирішення нагальних питань працюють кол-центр та електронні сервіси.
* Отримати консультацію з приводу отримання послуг, ви зможете за телефоном (0522)35-68-00 / адміністрація сервісного центру/.
* Укласти договір про приєднання до електричних мереж, отримати технічні умови - можна онлайн через офіційний сайт ПрАТ Кіровоградобленерго.
* Викликати контролера для проведення технічної перевірки лічильника - тел. (0522)35-68-12, 35-68-10, 0800-501-148.
* Передати показники лічильника:
- Viber за QR кодом;
- Telegram: @kirovogradoblenergobot
- Сайт: https://kiroe.com.ua/peredacha-pokaziv-lichilnika
- E-mail: [email protected]
- Багатоканальний номер кол-центру:
24/7: 0-800-501-148, 050-488-80-63, 067-521-15-70
Бажаємо всім здоров'я, бережіть себе та своїх близьких!
З повагою правління ПрАТ Кіровоградобленерго.*