Кіровоградобленерго Тепла та світла Вашій оселі
м. Кропивницький Студентський бульвар, 15
Кол-центр 0-800-501-148
Кіровоградобленерго Тепла та світла Вашій оселі
Кіровоградобленерго Тепла та світла Вашій оселі
Підтримка онлайн kanc@kiroe.com.ua

Вчора Інтернет вибухнув

Вчора Інтернет вибухнув

Вчора Інтернет вибухнув  фотографіями людей, що зібралися біля сервісного центру ПрАТ «Кіровоградобленерго». Причина, чому стільки людей похилого віку зібралося опівдні біля сервісного центру, на жаль банальна, пандемія виявила всі непривабливі сторони нашого життя. Маємо надію, що за допомогою журналістів ми зможемо висвітлити одну з багатьох проблем нашого життя при карантині.

Що сталося? Перший робочий день нового року і пенсіонери прийшли в єдине місце, в якому 04.01.21  приймали відвідувачів і  де вони могли  отримати інформацію про комунальні послуги та заплатити за них з мінімальною комісією. У даному приміщенні розташовані два сервісних центри та банк: ПрАТ «Кіровоградобленерго», ТОВ «Кіровоградська обласна енергопостачальна компанія», АТ «Перший Інвестиційний Банк». Перелік питань, за якими звертаються,  доволі великий: приєднання до електричних мереж, обслуговування лічильників /Кіровоградобленерго/, оплата за спожиту електроенергію, акти звірки, борги, переплати, рахунки на оплату, тарифи на електроенергію /КОЕК/, банківські послуги /PINbank/.

Більшість з цих питань можливо вирішити онлайн, але для людей похилого віку користуватися такими сервісами доволі складно. Так, у більшості із них є діти, онуки, але вони дуже зайняті, їм ніколи.  Допомогти літнім людям передати показники онлайн, провести звірку за допомогою особистого кабінету, витратити 10- 15 хвилин для того, щоб отримати для них відповіді, скориставшись онлайн сервісами, поспілкуватись з ними, не вистачає у молодих часу, на жаль.

Так що ж сталося? О 12:00 починається чергова санобробка приміщення. Наше підприємство суворо дотримується заходів безпеки під час карантину. У приміщенні діє масочний режим, проводиться скринінг, відвідувачам рекомендується провести дезобробку рук. Раз на дві години - дезінфекція приміщення, яка містить обробку приміщення кварцовими лампами й обробку всіх поверхонь дезінфекційними засобами. Графік розміщений на вхідних дверях, всі відвідувачі можуть з ним ознайомитися. Але люди приїхали, та не змогли потрапити до зали сервісного центру відразу, утворилася черга. Вчора наш сервісний центр був єдиним в місті, де проводився прийом громадян. Як тільки дезінфекція приміщення була проведена і двері були відчинені, фахівці трьох компаній дуже швидко організували прийом відвідувачів за  напрямкам.

Пресцентр ПрАТ «Кіровоградобленерго» неодноразово звертався до ЗМІ міста з проханням допомогти поширити інформацію про онлайн сервіси, скориставшись якими можна істотно зняти навантаження з сервісного та кол - центрів підприємства, але поки що ми не бачимо тенденції збільшення онлайн звернень. Може зараз, коли всі звернули увагу на те, з чим ми стикаємось постійно за час карантину і намагаємось зробити все, щоб вберегти здоров’я наших відвідувачів, їх діти й онуки почують нас. Більшість відповідей на питання, з якими до нас приходять, можливо отримати не виходячи з дому. Також, ми звертаємось до журналістів, нам дуже потрібна ваша допомога  в роз’яснювальній роботі.

На сьогодні ПрАТ «Кіровоградобленерго» пропонує 5 (П’ЯТЬ)  засобів передачі показників лічильника онлайн.

  1. Через сайт  / https://kiroe.com.ua/peredacha-pokaziv-lichilnika /
  2. VIBER за QR-кодом
  3. Telegram: @kirovogradoblenergobot
  4. Функція «Отримання рахунку електронною поштою»
  5. Електронна пошта кол-центру: call-centr@kiroe.com.ua

Ми просимо тих, у кого є можливість,  користуватися цими сервісами, це суттєво зніме навантаження з сервісного центру та кол-центру підприємства, тим самим дасть можливість людям похилого віку безпечно відвідати сервісний центр або додзвонитися в кол-центр. Зі свого боку ми робимо все, щоб зберегти здоров'я нашим відвідувачам та співробітникам. Ми впроваджуємо систему електронної черги, в щонайближчий час в приміщенні сервісного центру з’являться термінали для внесення показників лічильника, що суттєво прискорить час обслуговування в залі.

І ще раз звертаємось до всіх, користуйтесь сервісами, які ми для вас впровадили, це збереже час, здоров’я не тільки вам, а  й тим про кого потурбуватися нема кому.

Бережіть себе та своїх близьких!

З повагою - пресцентр ПрАТ «Кіровоградобленерго».