Інформація щодо планових перерв в електропостачанні
ПрАТ «Кіровоградобленерго», на виконання постанов КМУ № 211 від 11.03.2020 р., № 215 від 16.03.2020 р., № 239 від 25.03.2020 р., «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19…», Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення поширення коронавірусної хвороби COVID-19» – запровадило на підприємстві суворі заходи карантинного обмеження як в роботі із споживачами, так і стосовно особового складу підприємства. Це призвело до відтермінування початку сезону масового виконання робіт з експлуатаційного обслуговування електрообладнання ПрАТ «Кіровоградобленерго». Відповідно, Товариство вимушено переносить виконання деяких заходів на більш пізні періоди з метою виконання річних планів Інвестиційної і Ремонтної програм на 2020 рік. Все це може призвести до тимчасових перерв в електрозабезпеченні споживачів на час виконання певних видів робіт з експлуатаційного обслуговування обладнання.
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі НКРЕКП) постановою № 375 від 12.06.2018 року (із змінами і доповненнями) пунктом 4.1 звільнила операторів системи розподілу від обов’язку надання компенсації споживачам при запланованих перервах в електропостачанні тривалістю до 48 годин з попередженням споживачів у встановленому чинним законодавством порядку, які виникли внаслідок проведення робіт з капітального ремонту, будівництва, технічного переоснащення, реконструкції, модернізації електричних мереж, якщо виконання таких робіт передбачене інвестиційною програмою ОСР та/або річною програмою ремонтів ОСР, та/або при реалізації договорів приєднання електроустановок споживачів згідно з чинними нормативними документами.
ПрАТ «Кіровоградобленерго» гарантує своїм споживачам забезпечення всіх вимог стандартів якості електропостачання, в тому числі щодо неупередженого розгляду випадків їх порушення. При цьому, колектив Товариства сподівається на розуміння та взаємоповагу зі сторони споживачів в частині бережливого відношення до електротехнічного обладнання компанії, ввічливого ставлення до співробітників, вчасної оплати послуг з електропостачання, а також наявності виробничої необхідності у Товариства здійснювати вимушені перерви в електрозабезпеченні споживачів на час проведення експлуатаційного обслуговування електрообладнання.
Адміністрація ПрАТ «Кіровоградобленерго».