Kол-центр ПрАТ Кіровоградобленерго відзначає свій 7 рік існування.
Почавши свою діяльність з обслуговування клієнтів двох РЕМ ПрАТ Кіровоградобленерго, сьогодні кол-центр надає послуги всім РЕМ нашої області.
Колектив кол-центру це велика і дружна команда відмінних фахівців. Щодня наші колеги приймають і обробляють кілька тисяч звернень.
Співробітники кол-центру повною мірою володіють такими якостями як: професіоналізм, витримка, вміння знайти підхід до різних людей, завоювати їхню довіру і допомогти вирішити їх питання. Таку роботу можливо виконувати тільки якщо щиро28 лютого кол-центр ПрАТ Кіровоградобленерго відзначає свій 7 рік існування. Уже сім років співробітники кол-центру надають послуги з обробки вхідних дзвінків споживачам.
прагнеш допомогти.
Колеги розуміють наскільки відповідальна їхня робота, адже від їх професіоналізму багато в чому залежить як наші споживачі судять про роботу всього підприємства. Це дуже відповідальна і важка робота, що вимагає великої уваги та витримки.
За час діяльності співробітниками кол-центру було прийнято й обробленого більш як 2 мільйони звернень. Тільки велика і щира любов до своєї роботи змогла допомогти досягти таких результатів.
Завдання, що зараз стоїть перед нами, домогтися того, щоб всі дзвінки споживачів були прийняті й оброблені. Для досягнення цієї мети співробітниками підприємства робиться дуже багато. Кол-центр працює цілодобово. Кількість співробітників кол-центру зараз налічує 20 фахівців. Вже в березні цього року, буде доступна послуга приймання показів лічильника в тональному режимі. Завдяки цій функції, споживачі зможуть передавати показники лічильника за допомогою підказок, просто набравши цифри на своєму телефоні, без з'єднання з оператором.
Ми знаємо, що наші колеги впораються з будь-яким завданням і ми дуже цінуємо їх за роботу. Успіхів вам друзі.
Колектив ПрАТ Кіровоградобленерго.