До уваги Користувачів системи розподілу!

ПрАТ "Кіровоградобленерго" на постійній основі реалізує заходи, направлені на покращення якості надання послуг користувачам системи розподілу, зокрема із забезпечення своєчасного розгляду звернень та скарг, надання відповідей та усунення зауважень.
З метою підвищення ефективності співпраці ПрАТ "Кіровоградобленерго" з вами, шановні користувачі, та для оперативного реагування на звернення, пропонуємо ознайомитись із загальноприйнятою термінологією, якою радимо користуватись під час дзвінків до колцентру чи оформленні письмових звернень.
Приклади звернень:
Зникла напруга (світло) у квартирі або приватному будинку) - звернутись у зручний спосіб до ПрАТ "Кіровоградобленерго" з приводу надійності (безперервності) електропостачання.
Мерехтять освітлювальні прилади (особливо лампи накалювання), не вмикаються електроприлади в роботу, значення рівнів напруги стабілізатора або іншого аналогічно приладу коливаються поза межами 198-242В або змінення напруги від 198 до 242В відбувається менше ніж за 5 хвилин - звернутись у зручний спосіб до ПрАТ "Кіровоградобленерго" з формулюванням "невідповідність параметрів якості електричної енергії".
Нахилена опора ліній електропередач, що загрожує падінням; нахилене дерево, що загрожує падінням на проводи лінії електропередач, іскріння у місцях з'єднання проводів по магістралі або на вводі у будівлю, викид трансформаторного масла на підстанції, задимлення на підстанції або поблизу лінії електропередач - звернутись у зручний спосіб до ПрАТ "Кіровоградобленерго" з формулюванням "неналежний технічний стан електричних мереж".
Недотримання працівниками ПрАТ "Кіровоградобленерго" загальновизнаних етичних норм поведінки, вимагання від Користувача неправомірних вигод, погрози на адресу Користувача будь-якого характеру - звернутись у зручний спосіб до ПрАТ "Кіровоградобленерго" з формулюванням "скарга на дії працівника".
Користувачі систем розподілу можуть подавати свої звернення до ПрАТ "Кіровоградобленерго" у будь-який спосіб, зокрема:
- на особистому прийомі у фахівців інформаційно-консультаційного центру товариства: м. Кропивницький, вул. Перспективна, 78;
- засобами телефонного зв'язку 0-800-501-148 (цілодобово);
- на електронну адресу: [email protected] ;
- поштою Студентський бульвар, 15, м. Кропивницький, 25015.
Нагадуємо! Всі звернення Користувачів, що надходять до кол-центру опрацьовуються лише за умови ідентифікації Користувача, у відповідності до п. 3.2. Постанови НКРЕКП 12 червня 2018 року № 373.
Слід зазначити, що Користувач вважається ідентифікованим, якщо надані ним дані співпадають з даними, наявними у ПрАТ "Кіровоградобленерго", що зафіксовані в документах та в електронних базах даних.
Для уточнення даних оператор кол-центру ПрАТ "Кіровоградобленерго" може задавати додаткові запитання.
У випадку звернення у письмовому вигляді, форма звернення та процедура розгляду звернень розміщена на сайті ПрАТ "Кіровоградобленерго в розділі "Клієнтам"→"Розгляд звернень".
Сподіваємось на плідну співпрацю у намаганні
ПрАТ "Кіровоградобленерго" змінити сервіс обслуговування Користувачів на краще!