Разом до перемоги!
Увійти Особистий кабінет
Кол-центр 24/7 0-800-501-148
Кол-центр 24/7 0-800-501-148
Мобільні телефони (050) 488-80-63 (067) 521-15-70
Стаціонарний телефон (0522) 35-68-51
Підтримка онлайн [email protected]
Увійти Особистий кабінет
Меню
Закрити
Натисніть кнопку Esc для виходу з пошуку

Як працює диспетчерський пункт електромереж Кіровоградобленерго

31.07.2024 | Новини
Як працює диспетчерський пункт електромереж Кіровоградобленерго

Під час графіків відключень електрики в Кіровоградській області диспетчер центру електромереж компанії "Кіровоградобленерго" отримує 20 дзвінків на хвилину. У кропивницькому оперативно-диспетчерському центрі електроустановками міста керують цілодобово.

Інформацію про зміни в графіках, після отримання команди від Укренерго, оновлюють протягом 15 хвилин та публікують на сайті та сторінках підприємства у соцмережах. Графіки погодинних відключень існували й до повномасштабної війни та застосовувати їх не було потреби, розповів Суспільному головний інженер міських електромереж Роман Кувшинов.

Споживачів електрики в області, зі слів інженера, поділили на шість черг. Графіки погодинних відключень складають та застосовують згідно з інструкцією Міністерства енергетики України.

"Ці графіки в електроенергетиці були завжди – завжди їх складали й затверджували. Просто раніше, до війни, їх не застосовували, тому люди про них не знали. Зараз же вони не просто існують – їх застосовують. Це вимушена міра – щоб збалансувати енергосистему. Якщо цього не робити, то електрика може зникнути повністю в усьому регіоні, і навіть у всій країні".

Застосування відключень залежить від ситуації в енергосистемі України, яка щодня різна, пояснив Роман Кувшинов. Вимикачі, якими дають та відключають електрику споживачам, під час знеструмлень, за його словами, часто виходять з ладу.

"Виходить з ладу комутаційне обладнання. Це вимикачі та електрообладнання, через яке передається електрична енергія – кабельні лінії, трансформаторні підстанції. Кількість пошкодженого обладнання в деталях не скажу, але кількість пошкоджених елементів збільшилась втричі, якщо порівнювати з періодом до застосування графіків відключень".

Об 11:30 30 липня графіків погодинних відключень не застосовували. Протягом двох місяців до цього, графіки погодинних і аварійних відключень були постійними, їх змінювали декілька разів на добу, розповів диспетчер Максим Шаповал.

"За хвилину бувало 20 дзвінків. Скасували графіки – можна працювати. Та коли графіки діють, ти розумієш, що в тебе працюють бригади, ти маєш працювати з ними, а ще є споживачі, які телефонують і уточнюють ситуацію. А ще ж є планові роботи, про які попереджаємо на сайті".

Обов’язковою умовою роботи диспетчерів обленерго під час знеструмлень Максим Шаповал назвав стресостійкість.

"Споживачі телефонують, ображають, розповідають, який ти поганий. Очевидно, ти нервуєш. Люди не розуміють, що все це не наша забаганка – я ж просто працівник, і коли приходжу додому, хочу, щоб в мене було світло. Але, як працівник, я розумію, що не буде так, як хочеться – нехай краще буде дві години, ніж так, що його взагалі не буде".

Максим Шаповал радить споживати електрику економно, навіть коли графіки відключень не застосовують.

Суспільне


Стаціонарний телефон (0522) 35-68-51
Підтримка онлайн [email protected]
Канцелярія [email protected]
Канцелярія (0522) 35-82-45 Пн-Чт – з 8:00 до 17:15,
Пт – з 8:00 до 16:00

Соціальні мережі Facebook Telegram