Електронна форма подачі звернення або скарги вже доступна!

На офіційному сайті запрацював новий функціонал для побутових та юридичних споживачів, завдяки якому ви можете легко подати:
- Звернення
- Запит на публічну інформацію
- Претензію
- Скаргу
Ви можете скористатися цією формою, якщо маєте питання або скарги стосовно:Передачі показників спожитої електричної енергії.
- Припинення/відновлення електроживлення(безпідставно або без попередження).
- Складення актів про порушення та нарахувань по ним.
- Перебої в електропостачанні (графіки відключень, планові/аварійні відключення).
- Показники якості розподілу електроенергії (напруга в мережі висока/низька).
- Заміна та/або зміна місця встановлення засобу комерційного обліку(лічильника).
- Непрацюючий засіб комерційного обліку.
- Неправильний рахунок.
- Приєднання до електричних мереж.
- Інші питання.
Як подати звернення?
- Заповніть електронну форму на нашому сайті.
- Вкажіть персональні дані для зворотного зв'язку.
- Надайте згоду на обробку персональних даних.
- Надішліть звернення – і воно буде опрацьовано найближчим часом.
- Відповідь надійде на вказану вами електронну адресу, номер телефону або поштовим відправленням.
Цей сервіс створено для вашої зручності та оперативного вирішення питань, пов’язаних із електропостачанням.
https://kiroe.com.ua/complaints-center
У верхній панелі меню: Подати звернення.