Разом до перемоги!
Увійти Особистий кабінет
Кол-центр 24/7 0-800-501-148
Кол-центр 24/7 0-800-501-148
Мобільні телефони (050) 488-80-63 (067) 521-15-70
Стаціонарний телефон (0522) 35-68-51
Підтримка онлайн [email protected]
Увійти Особистий кабінет
Меню
Закрити
Натисніть кнопку Esc для виходу з пошуку

Електронна форма подачі звернення або скарги вже доступна!

05.06.2025 | Новини
Електронна форма подачі звернення або скарги вже доступна!

На офіційному сайті запрацював новий функціонал для побутових та юридичних споживачів, завдяки якому ви можете легко подати:

  • Звернення
  • Запит на публічну інформацію
  • Претензію
  • Скаргу

Ви можете скористатися цією формою, якщо маєте питання або скарги стосовно:Передачі показників спожитої електричної енергії.

  • Припинення/відновлення електроживлення(безпідставно або без попередження).
  • Складення актів про порушення та нарахувань по ним.
  • Перебої в електропостачанні (графіки відключень, планові/аварійні відключення).
  • Показники якості розподілу електроенергії (напруга в мережі висока/низька).
  • Заміна та/або зміна місця встановлення засобу комерційного обліку(лічильника).
  • Непрацюючий засіб комерційного обліку.
  • Неправильний рахунок.
  • Приєднання до електричних мереж.
  • Інші питання.

 

 Як подати звернення?

  1. Заповніть електронну форму на нашому сайті.
  2. Вкажіть персональні дані для зворотного зв'язку.
  3. Надайте згоду на обробку персональних даних.
  4. Надішліть звернення – і воно буде опрацьовано найближчим часом.
  5. Відповідь надійде на вказану вами електронну адресу, номер телефону або поштовим відправленням.

Цей сервіс створено для вашої зручності та оперативного вирішення питань, пов’язаних із електропостачанням.

https://kiroe.com.ua/complaints-center

У верхній панелі меню: Подати звернення.

podacha_zayav


Стаціонарний телефон (0522) 35-68-51
Підтримка онлайн [email protected]
Канцелярія [email protected]
Канцелярія (0522) 35-82-45 Пн-Чт – з 8:00 до 17:15,
Пт – з 8:00 до 16:00

Соціальні мережі Facebook Telegram