Разом до перемоги!
Увійти Особистий кабінет
Кол-центр 24/7 0-800-501-148
Кол-центр 24/7 0-800-501-148
Мобільні телефони (050) 488-80-63 (067) 521-15-70
Стаціонарний телефон (0522) 35-68-51
Підтримка онлайн [email protected]
Увійти Особистий кабінет
Меню
Закрити
Натисніть кнопку Esc для виходу з пошуку

Чому приходять контролери?

05.03.2024 | Новини
Чому приходять контролери?
Шановні споживачі.
 
Щомісяця ПрАТ "Кіровоградобленерго" нагадує вам про необхідність передавати покази лічильника електроенергії й поруч із тим, до вас, періодично приходять контролери. Ви часто питаєте, чому контролери досі роблять обходи, якщо ви сумлінно передаєте показники кожного місяця? Чи мають вони право заходити на приватну територію?
 
Взаємовідносини контролерів та споживачів насправді чітко регламентовані законом: контролер має обов’язок здійснювати огляди лічильників та знімати їх покази, а споживач – надати безперешкодний доступ.
За законом, контролери обленерго зобов’язані відвідувати споживачів не рідше, ніж раз на пів року, але можуть і частіше. Тобто, хоча б раз на пів року контролер повинен здійснити огляд лічильника споживача, щоб виконати зобов’язання обленерго перед державою. Річ у тому, що під час огляду контролер не лише фіксує покази лічильника, а також перевіряє чи прилад обліку працює без помилок, чи не пошкоджений він або встановлені на ньому пломби, чи ніхто не втручається в роботу лічильника.
 
Не кожен знає, що прилади обліку, які встановлені у побутових споживачів є власністю ПрАТ Кіровоградобленерго. Тому, контролер, відповідно до закону, має мати безперешкодний доступ до лічильників. Контролер має право зайти на подвір’я та попросити впустити його до лічильника, що в оселі. Тому, щоб уникнути конфліктних ситуацій, прилади обліку краще розміщувати на фасадах будинку.
Те, що споживач кожного місяця вчасно передає показники лічильника, не звільняє його від обов’язку забезпечувати доступ представникам обленерго для зняття показів, проведення технічної перевірки засобу комерційного обліку та контролю за рівнем споживання електричної енергії. Недопущення контролера – це порушення п.5.5.5 Правил роздрібного ринку електричної енергії. І наслідком цього порушення може стати відключення електричної енергії.
 
ПрАТ "Кіровоградобленерго" закликає сприяти роботі контролерів та вчасно передавати покази лічильників, це дозволить об’єктивно обліковувати та контролювати споживання електроенергії.
 
Дякуємо за співпрацю та підтримку.

Стаціонарний телефон (0522) 35-68-51
Підтримка онлайн [email protected]
Канцелярія [email protected]
Канцелярія (0522) 35-82-45 Пн-Чт – з 8:00 до 17:15,
Пт – з 8:00 до 16:00

Соціальні мережі Facebook Telegram