Чи може таке бути, що у вас змінився номер черги в графіку погодинних відключень?
Так, це можливо. Такі зміни відбуваються під час масових ремонтних робіт. Щороку, з квітня наші працівники готують мережі до осінньо-зимового періоду. Влітку таких робіт найбільше.
Якщо зникло електропостачання в той час, коли за графіком воно має бути або електропостачання є тоді, коли має бути відключення, це може вказувати на зміну черги. Щоб не вимикати більшу частину користувачів під час ремонтів, постачання електроенергії здійснюється перемиканням на інші лінії живлення. Ці лінії електропередач, як правило, належать до інших черг. Саме тому черга може змінюватись.
Нагадаємо, що ремонтні роботи відбувались щороку. Наші спеціалісти виконували їх так, щоб це не відчувала більшість користувачів. Однак введення в дію графіків погодинних відключень впливає на енергопостачання і тепер такі відключення відчуває більшість користувачів. Ремонтні роботи можуть проводитися від однієї доби до тижня. Все залежить від складності робіт.
Коли наші фахівці перевели вас на резервну лінію живлення, інформація одразу відображається на нашому сайті. Сайт показує також актуальну інформацію про чергу за конкретною адресою на поточний момент. Дізнатися, до якої черги відноситься ваша адреса, ви можете на головній сторінці сайту ПрАТ Кіровоградобленерго, в розділі «Чому немає світла» https://kiroe.com.ua/electricity-blackout
Перепрошуємо за незручності, але підготовка до осінньо-зимового періоду вкрай важлива, від неї залежить надійність електропостачання та якість послуг ПрАТ "Кіровоградобленерго.